Do kuchni

Południowoamerykańskie uzupełnienie codziennej diety

Dzięki sukcesywnie zwiększającej się dostępności produktów z najdalszych zakątków świata, już dziś możemy urozmaicić nasze posiłki nietypowymi składnikami.

Chatka łososiowo-szpinakowa

Planujesz kolację dla bliskim i brakuje Ci pomysłu na nietuzinkowe danie? W roli kulinarnego gwoździa menu idealnie odnajdzie się Chatka szpinakowo-łososiowa. Danie to nie tylko prezentuje się efektownie, ale też jest wyjątkowo smaczne. Spróbujcie, a nie pożałujecie!

Cytrynowy sernik bez pieczenia na spodzie z kruchych ciasteczek

Taki deser idealnie sprawdzi się podczas pierwszych przyjęć na tarasie lub w ogrodzie.

Wielkanocny mazurek migdałowy

Mazurek to obok babki piaskowej najbardziej charakterystyczne ciasto na wielkanocnych stołach. Dla wszystkich wielbicieli tego smakołyku przygotowaliśmy wersję alternatywną bez mąki. Będzie więc doskonałą opcją zwłaszcza dla osób stosujących różnego rodzaju diety eliminujące gluten.

Tartinki z musem twarogowo- łososiowym

Serdecznie zachęcamy do spróbowania kanapek z łososiowym przecierem, które cieszą się niesłabnącą popularnością na różnego rodzaju przyjęciach!

Kwadraty z pesto i serem gouda

Zaletą delikatnego i kremowego sera gouda jest to, że smakuje całej rodzinie! Dlatego tak często wybieramy go na kanapki, jako składnik „deski serów”, a także do oryginalnych dań na ciepło.

„Finger food” na domowe imprezy

Spotkanie z przyjaciółmi czy domowa impreza, to doskonały pretekst, by przygotować dla bliskich ucztę pełną wyrazistych smaków i kolorów. Warto w tym celu zasięgnąć inspiracji z kuchni Orientu, która jest wprost stworzona do dzielenia się przy wspólnym stole!

Przygotuj się na magiczne święta z HELIO!

Aromatyczny kompot z suszonych owoców, zapach domowego, pieczonego ciasta, do tego goździki, cynamon, prażone orzechy laskowe… Tak pachną magiczne święta Bożego Narodzenia!

Świąteczne dania z różnych stron świata

Charakterystycznym punktem Świąt Bożego Narodzenia oprócz choinki, kolęd
i prezentów są wyjątkowe smaki i aromaty przygotowanych na tę okazję potraw.

Jak jeść jesienią, aby najlepiej zadbać o zdrowie?

Jesienią trudniej nam obronić się przed przeziębieniem i grypą. Aby wzmocnić organizm, trzeba jeść dużo warzyw i owoców, na które jest obecnie w Polsce sezon. Do tego warto częściej gotować w domu zupy i kremy warzywne, które najlepiej pomagają wzmocnić organizm w okresie brzydkiej pogody i przeziębień.