Opakowania produktów marki Urbanek zmieniły swój design.

on

Chrzan delikatesowy jest pierwszym, który pojawił się na rynku z nową szatą graficzną i wieczkiem. Kremowa etykieta z zielonymi liśćmi jak również nowe wieczko z tymi elementami symbolizować mają naturalny charakter marki.

Zrezygnowaliśmy ze zdjęć na rzecz wyraźnych nazw wyrobów, aby uwagę konsumenta przyciągała przede wszystkim zawartość opakowań – mówi Barbara Grzywacz Dyrektor Działu Handlu i Marketingu firmy Bracia Urbanek. – Nasze produkty wykonane są z najwyższej jakości surowców, pochodzących z okolicznych upraw – przypomina Barbara Grzywacz. – Są one pozbawione konserwantów chemicznych oraz barwników spożywczych. Zależało nam, aby ich wysoką jakość odzwierciedlały także nowe etykiety i wieczka na słojach. I udało się! Nowy wizerunek i zawartości opakowań współgrają idealnie. Linię produkcyjną opuściły już pierwsze partie chrzanu delikatesowego, a w niedługim czasie na rynku pojawią się kolejne produkty w nowej szacie graficznej i z nowym logotypem firmy. Mamy nadzieję, że nasze zmiany zyskają aprobatę naszych Klientów, zarówno tych detalicznych jak i partnerów handlowych – podsumowuje Barbara Grzywacz.
Cena: 2,49
Gramatura: 200g w 210ml słoiczku