Convenience dla fit-zabieganych

on
Foto/pixabay.com

Wyjątkowy baton proteinowy linii Be Raw Ewy Chodakowskiej pojawił się właśnie w ofercie zdrowych przekąsek sklepów Żabka. Baton o gramaturze 40g zawiera aż 38% białka i oblany jest gorzką 85% czekoladą.

Uważam, że sklepy convenience to idealny kanał dystrybucji dla moich impulsowych zdrowych przekąsek, na które popyt intensywanie rośnie. Żabka to lider tej kategorii – stąd nasza współpraca. Dzięki obecności sklepów na każdym rogu nawet w małych miasteczkach, wszystkie moje dziewczyny będą miały dostęp do produktów. To bardzo ważne, bo często mnie pytają, kiedy produkty będą dostępne również w małych miejscowościach. – mówi Ewa Chodakowska.

Współpraca z siecią to ważny element w strategii rozwoju Purella Food. Linia BeRAW została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów, a także rynek B2B, gdzie batony zdobyły Złotą Perłę w kategorii „Fit przekąski”. Spójne są plany obu firm, wychodzimy naprzeciw konsumenckim trendom, inwestujemy w innowacje i produkty z kategorii fit&healthy. – mówi Artur Gajewski z firmy Purella.

Convenience dla fit-zabieganych

Sieć sklepów systematycznie rozwija kategorię zdrowych, szybkich przekąsek skierowanych do Klientów dbających o dobrą kondycję. Wprowadzenie na wyłączność produktu jednej z najbardziej rozpoznawalnych trenerek fitness, to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy nie mając czasu na przygotowywanie zdrowych przekąsek chcą kupić wartościowy, sprawdzony produkt, który nie zakłóci ich specyfiki żywienia i pomoże odzyskać energię w pracy czy na treningu.

Badania pokazują, że 80% dorosłych Polaków (w wieku 18-59 lat) przynajmniej od czasu do czasu podejmuje aktywność fizyczną, a 69% dorosłych Polaków robi to co najmniej 1 raz w tygodniu. W ramach kategorii produktów pro-zdrowotnych, to właśnie te dedykowane dla osób aktywnych fizycznie cieszą się największą popularnością. Produkty tego typu są kupowane przez konsumentów ze względu na dbałość o zdrowie, aby wspierać wydolność organizmu oraz wspomagać go po aktywności fizycznej. W tej podkategorii produktowej najbardziej popularne są batony energetyczne (18%) i proteinowe (17%). – mówi Anna Kokocińska, Kierownik Kategorii w zespole Impulse.

Convenience dla fit-zabieganych

Nowa oferta batonów to reakcja na zmieniające się potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują pełnowartościowych przekąsek w ciągu dnia, w drodze do domu czy pracy. Pięć tysięcy placówek sieci sklepów w całej Polsce zapewniają możliwość szybkiego, wygodnego zakupu unikatowych batonów niemal na każdym rogu ulicy. Produkty autorstwa jednej z najbardziej znanych, polskich sportsmenek gwarantują wysoką jakość oraz wyjątkowe walory smakowe.